Isnin, 13 Februari 2012

Pergh!diuji

Allah...
Gua diuji..
Sebelum ni...
Gua beria-ria..cakap nak perang dgn diri sendiri
Konon-konon
Nak hapdet belog tiap2 ari

Hamek ko!
Allah lagi Maha Kuasa
Kalau Dia tak izin,takkan berlaku!
Ko cakap la berapi-api ke
Prungg prangg prungg prangg ke
Kalau Dia tak bagi..confirm takkan jadi!

Nak dijadikan cerita
Broadband gua kena potong
Take time gak nak bayar kan
Dah bayar pun..seminggu still tak bley guna
Sungguh..
Gua insaf..
Sentap dengan diri sendiri..

Everything happen for a reason rite?
Apa yang pasti
Gua belajar sesuatu
Beriman dengan perancangan Allah
Bukan dengan perancangan manusia
Manusia hanya mampu merancang
Tapi Allah yang menentukan

Gua belajar
Setiap kata-kata kita akan diuji
I mean it!

Ya Allah..kau peliharalah imanku
Hanya Engkau yang dapat membolak-balikkan hati manusia

AM:putera agama bukan putera biasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan