Jumaat, 3 Februari 2012

ingat-ingat lupa

Gua mau jadi orang yang kuat memori
ingat segala dosa-dosa dan kejahilan gua 
baru r gua jadi pemuhasabah yang berguna di masa hadapan.
pada masa yg sama, gua nak jadi seorang yang pelupa
lupa pada dosa-dosa dan kesalahan org lain pada gua
supaya gua boleh jadi seorang pemaaf yang bergaya
tu baru cool kan?


Gua ni sape nak dendam2+hukum orang?
Entaorang tu sape nak berdendam2 dengan orang?
Gua tau r yang diorang dah buat salah ngan entaorang
Relax r..chill
Cool r beb
Mayb diorang tak waras time tu
Yela..klu da tengah marah,memang sah2 dah tak waras tu
So kite tak payah r jadi sewel gak
Yang dok layan orang tengah tak betul tu
Baek kite jadi cool je
BUat relax je
Lagi bagus kan?
Bahagia hidup


u're forgiven!senang je kan..ikhlaskan hati...:D


Bergaya habess kalau kite ni seorang yang pemaaf
Tenang je..tak payah pkir banyak2 pasal keburukan orang
Banyak keje lagi nak buat kan?


Lagipun
Nabi Muhammad s.a.w pun seorang yang pemaaf
Allah pun mengampunkan dosa2 hamba Dia
Entaorang tu lagi mulia dari Nabi ke?
Entaorang tu lagi berkuasa dari Allah ke?
Pergh..
Diri sendiri sentap wei
Check balik diri kite


AM:putera agama bukan putera biasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan